• چگونه از فروشی خرید خود را انجام بدهم؟
  • بعد از ساختن حساب کاربری و تکمیل مشخصات فردی، شامل آدرس…، کالای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کرده و فرایند پرداخت را انجام دهید.
  • قبل از خرید میتوانم از فروشنده مشاوره بگیرم؟
  • دریافت مشاوره جهت انتخاب محصول از فروشندگان کاملا رایگان بوده و می توان جهت برقراری ارتباط با فروشندگان برای آنها پیام گذاشته و کاملا راهنمایی شوید.
  • چه تضمینی جهت پرداخت وجه و بازگشت وجه برای مخاطب وجود دارد؟
  • بعد از انجام خرید توسط خریدار ، هزینه به حساب پلتفرم فروشی واریز می شود،فروشنده کالا را برای خریدار فرستاده و بعد از اطمینان از تحویل کالا به خریدار و رضایت خریدار ،پلتفرم فروشی طی زمان مقرر(طی 7 روز کاری بعد از تحویل کالا توسط خریدار ) با فروشنده تسویه خواهد کرد.
  • اگر فروشگاهی قیمتی را اشتباه زده یا کالا را موجود نداشته باشد چه کنیم ؟
  • مطابق با قوانین و مقررات پلتفرم فروشی تمامی فروشگاه ها موظف هستند موجودی و قیمت کالاهای خود را در اسرع وقت به روز نمایند چنانچه این موضوع را مشاهده کردید گزارش تخلف ثبت کنید تا این موضوع توسط کارشناسان بررسی و پیگیری های لازم انجام شود.
  • در صورتی که خریدار آدرس خود را اشتباه ثبت کرده باشد چه اتفاقی می افتد؟
  • در صورت درج آدرس اشتباه از طرف خریدار، و استرداد کالا، هزینه استرداد کالا بر عهده خریدار بوده در صورت نیاز به واریز وجه برای خریدار ، این هزینه از وجه پرداختی خریدار کسر می گردد.
  • نحوه پرداخت مبلغ در فروشی به چه صورت می باشد ؟
  • در فروشی فقط از طریق آنلاین می توان به درگاه پرداخت وصل شد و پرداخت را انجام دهیم برای این کار می توانیم از قبل کیف پول خود را شارژ کنیم و بعد هزینه را به صورت آنلاین پرداخت داشته باشیم.
  • مبلغ پست چگونه محاسبه و دریافت میشود؟
  • به صورت سیستمی بعد از خرید کالا کاملا قابل مشاهده است ، خریدار این هزینه را به همراه مبلغ کالا برای پلتفرم فروشی واریز کرده و فروشنده در هنگام ارسال کالا هزینه پست را پرداخت می کند و در نهایت بعد از اعلام رضایت مشتری نهایت تا 7 روز، هزینه مبلغ کالا به همراه هزینه پست با فروشنده تسویه خواهد شد.
  • مبلغ پست رایگان ثبت شده آیا باید هزینه ای پرداخت کنم؟
  • در این حالت خریدار بابت هزینه پست هیچ هزینه ای پرداخت نکرده و فروشنده موظف است هزینه را به صورت کامل به عهده بگیرد در این حالت پلتفرم فروشی بابت هزینه ارسال هیچگونه مبلغی به فروشنده پرداخت نخواهد کرد.
  • کالای خریداری شده چگونه ارسال میشود؟
  • فروشنده کالا را به آدرسی که خریدار ثبت کرده است ارسال می کند.
  • بعد از ارسال کالا توسط فروشنده، فروشنده کدپیگیری مرسوله را به پلتفرم فروشی اعلام کرده در این حالت پلتفرم فروشی و خریدار از زمان تحویل تجهیز توسط خریدار مطلع می شوند.
  • زمان ارسال کالا به چه صورت می باشد ؟
  • این زمان از 24 ساعت بعد از سفارش محصول امکان پذیر بوده و از 2 الی 7 روز کاری بنا به انتخاب خریدار متغیر است .
  • کالا چه زمانی به دست خریدار میرسد؟
  • زمان تحویل کالا با توجه به فاصله هر شهر متفاوت بوده و این موضوع بعد از انجام خرید به صورت لحظه ای قابل پیگیری می باشد.
  • کالای خریداری شده بعد از چند روز هنوز به دستم نرسیده چه کاری انجام دهم؟
  • در صورتی که فروشنده کالا را در زمان مقرر ارسال نکند،پلتفرم فروشی موظف است هزینه را به کیف پول مشتری بازگرداند.
  • در صورت هر گونه تاخیر توسط سازمان حمل و یا مفقود شدن کالا پیگیری این موضوع به عهده فروشنده می باشد.
    فرصت ارسال:فروشنده ها میتوانند انتخاب کنند تا از یک روز الی هفت روز کاری پس از فروش، فرصت نیاز دارند برای ارسال، فروشنده باید قبل از اتمام این فرصت بسته را ارسال و کد پیگیری را به پلتفرم فروشی اعلام کند.

      تخمین زمان تحویل:

  • وضعیت مرسوله به صورت لحظه به لحظه در حساب کاربری خریدار قابل مشاهده است
  • پلتفرم فروشی موظف است وضعیت مرسوله را تا رسیدن به دست مشتری رصد کرده و در صورتی که بسته به دست خریدار رسید و اعلام رضایت تا نهایت 7 روز ، فروشنده درخواست خود ارسال و وجه خود را نهایت تا 48 ساعت برداشت کند.
  • از کالایی که دریافت کرده ام راضی نیستم!
  • در صورت استفاده از محصول می توانید در این حالت نارضایتی خود را اعلام کنید.
  • در صورتی که می خواهید کالا را مرجوع کنید تایید کالا را انجام نداده و ثبت شکایت کنید.
  • خریدار بعد از تحویل مرسوله 7 روز زمان دارد تا نارضایتی خود را به پلتفرم فروشی اعلام کند در غیر این صورت پلتفرم فروشی با استناد به رهگیری از شرکت های حمل با فروشنده تسویه خواهد کرد.
  • مبالغ مرجوعی را چگونه می توانم از کیف پولم برداشت کنم؟
  • اطلاعات خود را شامل نام و نام خانوادگی ، کد ملی ، شماره شبا قرار داده بعد از بررسی توسط کارشناسان این هزینه به حساب شما مسترد خواهد شد.
  • درهنگام خرید در درگاه بانک با خطا مواجه شدم و پول از حسابم کسر شد اما در فروشی عملیات ناموفق گزارش شد؟
  • در این حالت لطفا با پشتیبانی سایت فروشی در ارتباط باشید.
  • چرا باید بعد از انجام خرید نظر بدهم ؟
  • با ثبت تجربه خرید می توانید اطلاعات جامعی را در اختیار سایر کاربران قرار دهید که افراد بتوانند با اطمینان خاطر خریدشان را تکمیل کنند.