هر شخصی بعد از ساخت پنل کاربری و تایید پنل می تواند کالاهای خود را در سایت فروشی ثبت کند.
در فروشی اجازه فروش چه کالاهایی را خواهیم داشت ؟
با توجه به دسته بندی ها اجازه فروش هر گونه کالا به صورت نو و دست دوم وجود دارد.
فروش کالا در فروشی به چه صورتی است ؟
فروشنده می تواند با ثبت اطلاعات و تصاویر تجهیزات براحتی در کمتر از چند دقیقه محصول خود را آماده فروش کند.
تایید محصولات جهت نمایش به چه صورت خواهد بود ؟
این مورد توسط کارشناسان فروشی انجام خواهد شد در صورتی که ثبت کالای شما منع قانونی نداشته باشد طی 1 الی 3 ساعت در پنل شما قابل مشاهده خواهد بود.
قیمت یا موجودی محصولاتم را در پنلم تغییر دادم، ولی تغییری حاصل نشد چه زمانی تغییر اتفاق می افتد؟
تغییر قیمت و یا موجودی محصول در فروشی با توجه به بررسی کارشناسان طی 1 الی 3 ساعت انجام خواهد شد.
چگونه می توانم فروش بیشتر و بهتری داشته باشم؟
حتما در ارتباط با قیمت ها به روز باشید و مزیت رقابتی ایجاد کنید.
موجودی کالاهای فروشگاه شما همواره به روز باشد.
محتوای با کیفیت ارائه دهید و از تصاویر با وضوح بالا استفاده کنید.
ارائه تصاویر و محتوا بر طبق مشخصات محصول باشد.
پرهیز از عدم ارسال کالا و دریافت فیدبک منفی از مخاطب.
قید کردن ارسال رایگان برای محصولات (این مورد باعث می شود که محصول شما در بین محصولات با ارسال رایگان قرار گیرد و بازخورد بیشتری داشته باشد)
فروشی به چه شهرهایی ارسال دارد ؟
تمامی شهرها و روستاهای کشور تحت پوشش ارسال پلتفرم فروشی می باشند.
تعرفه کالا ها چقدر است؟
تعرفه کالاها بنا به نو یا دست دوم بودن هر تجهیز متغیر بوده و در جدول مربوط به تعرفه ها ثبت شده است.
نحوه پرداخت خریدار و تسویه با فروشنده چگونه است؟
خریدار بعد از خرید تجهیز هزینه کالا را به همراه هزینه پست پرداخت می کند این هزینه نزد پلتفرم فروشی می ماند تا زمانی که فروشنده کالا را برای خریدار ارسال کند و بعد از دریافت و تایید توسط خریدار،پلتفرم فروشی موظف است حداکثر هفت روز کاری کمیسیون خود را برداشته و مابقی هزینه را برای فروشنده واریز کند.
زمان تسویه با فروشنده چگونه است؟
خریدار موظف است زمانی که تجهیز به دستش رسید طی 7 روز (به استناد از وضعیت مرسوله در پست یا تیپاکس) کالا را تست کند چنانچه این تست و تایید طبق تاریخ مقرر انجام نشود فروشی موظف است با فروشنده تسویه کند.
در صورت تایید و ثبت فیدبک مثبت وجه کالا تا 7 روز کاری توسط خریدار،فروشنده موظف است درخواست برداشت وجه خود را ثبت کند و بعد از 48 ساعت هزینه از طریق کیف پول فروشنده قابل برداشت خواهد بود.
در صورتی که فروشنده جریمه داشته باشد حتما باید در ابتدا جریمه توسط فروشنده پرداخت و بعد این هزینه از طریق کیف پول فروشنده قابل برداشت خواهد بود.
در صورت شکایت از طرف خریدار هزینه تا حل و فصل کامل نزد پلتفرم فروشی خواهد ماند.
نحوه ارسال کالا به چه صورت می باشد؟
بعد از انجام خرید توسط خریدار ،فروشنده باید کالا را بسته بندی و در مهلت مقرر ارسال کند و این ارسال حتما باید از طریق شرکت های داری سیستم رهگیری آنلاین اتفاق بیفتد و فقط از این طریق پلتفرم فروشی مطمئن می شود که بسته ارسال شده است و چه زمانی دریافت شده است.
ارسال کالا از طریق پیک، آژانس، باربری و یا تحویل حضوری توسط خودتان به هیچ عنوان توصیه نمیشود.
مهلت مقرر برای ارسال کالا چند روز است؟
به صورت کلی زمان تحویل کالا به سامانه حمل و نقل 24 ساعت بعد از انجام خرید توسط خریدار خواهد بود ولی فروشنده می تواند برای ارسال کالای خود بازه یک الی 7 روزه انتخاب کند.
قاعدتا کالاهایی که تاریخ ارسال آنها ما بین یک تا سه روز باشد فروش بیشتری خواهند داشت.
هزینه ارسال کالا به چه صورت محاسبه می شود؟
تعیین مبلغ ارسال کالا و مبلغی که فروشنده جهت ارسال کالا پرداخت می کند بر عهده فروشنده می باشد.
این مبلغ در هنگام خرید اقلام به همراه مبلغ کالا از خریدار دریافت می شود و فروشنده موظف است هزینه ارسال کالا را در هنگام تحویل کالا به سامانه حمل و نقل پرداخت کند در نهایت پلتفرم فروشی بعد از اعلام رضایت خریدار ( نهایت تا 7 روز ) کمیسیون خود را کسر کرده و مابقی هزینه تا 48 ساعت بعد از ثبت درخواست فروشنده از طریق کیف پول قابل برداشت خواهد بود.
باید این نکته را مد نظر داشته باشیم که هزینه ارسال دقیقا مطابق با هزینه ای که شرکت حمل و نقل دریافت می کند نمی باشد.
در صورت ارسال رایگان باید چه اقدامی انجام شود؟
در این حالت خریدار بابت هزینه سامانه حمل و نقل هیچ هزینه ای پرداخت نکرده و فروشنده موظف است هزینه را به صورت کامل به عهده بگیرد در این حالت پلتفرم فروشی هیچگونه هزینه ای بابت حمل و نقل کالا به فروشنده پرداخت نخواهد کرد.
تنظیم تعطیلات برای فروشگاه به چه صورت است؟
فروشنده می تواند داخل پنل کاربری خود در قسمت پیشخوان فروشنده / کوپن ، تاریخی که نمی تواند کالا را ارسال کند ثبت کرده به این صورت که فروشنده در این تاریخ امکان ارسال کالا را ندارد و در تاریخ ثبت شده می تواند کالا را ارسال داشته باشد ، در این حالت در صورتی که کالایی خریداری شود فروشنده موظف است بعد از این تاریخ کالا را ارسال نماید.
چه عواملی موجب کسر امتیاز می شوند؟
هر پیگیری سفارش از نوع عدم پاسخگویی فروشگاه، تخلف فروشگاه و عدم مصالحه بین کاربر و فروشگاه، منجر به کسر امتیاز می شود.
مبنای تصمیم گیری در مورد تخلف فروشگاه در پیگیری سفارشات چیست؟
هرگونه مغایرت از شرایط اعلامی توسط فروشگاه اعم از مشخصات کالا، بازهی زمانی ارسال، نحوهی ارسال، اصالت کالا، گارانتی و نحوهی مرجوعی کالا و سایر موارد مرتبط اعلامی توسط کاربر، بدون ارائه مستندات کافی توسط فروشگاه، تخلف محسوب می شود.
چه کسی تشخیص میدهد که قیمتهای یک فروشگاه به روز نیست؟
کارشناسان فروشی از طریق منابع مختلف تصمیم به استعلام قیمت محصولات از یک فروشگاه گرفته ،در این استعلام یک فروشگاه انتخاب شده و محصولات آن به صورت تصادفی مورد استعلام قرار می گیرد، در صورتی که قیمت ها به روز نبود فروشگاه مورد نظر دچار تخلف می گردد.
فروشی یکی از قدیمی ترین، معتبرترین و با سابقه ترین پلتفرم های خرید و فروش آنلاین در ایران است که به اعتبار سالها تجربه و استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و دانش فنی و همچنین تلاش شبانه روزی همیشه سعی داشته بهترین امکانات و خدمات را با بالاترین کیفیت برای ایجاد بستر امن خرید و فروش آنلاین در اختیار کاربران عزیز قرار دهد.
خرید با تضمین فروشی
1
در زمان خرید پول را به حساب شرکت فرشی واریز میکنید.
2
سپس فروشندههای فروشی، کالا را برای شما ارسال میکنند.
3
در نهایت، در صورت رضایت و تایید شما، با فروشنده تسویه میکنیم.
بیش از سه میلیون کاربر در این مدت، میلیونها کالا در فروشی خرید و فروش کردهاند.